Tvorba postavy

V této chvíli je možné hrát pouze za lidi. Můžeš si vybrat jestli magický talent máš už nějakou dobu, probudí se v tobě na začátku hry (nebudeš zatím patřit do žádné ze skupin, ale to se může rychle změnit!) a nebo nemáš magický talent žádný. Tady jen důležité připomenout, že lidé bez magického talentu jsou teoreticky to nejslabší, co ve hře je. Nebudou střelné zbraně a tím pádem zbývá jen dýka.
Ale nezoufej – i nemagické postavy se mohou bavit a hra pro ně bude větší výzva než pro ostatní!

Tuhle hru děláme pro Tebe. Tvoje postava je hrdina Příběhů Ztracených případů, ať už heroický, tragický či komická postava.

Jak mocná má být postava?

Málo. Postava síly, schopností a talentu Harryho Dresdena je kupříkladu někdo, koho ve hře rozhodně nějaký čas nepotkáte. Spíš si představte třeba čarodějku, která umí zapálit svíčky, čaroděje co umí odemykat zámky bez klíče, slečnu co uvaří nápoj lásky a nebo kluka, co ti očaruje plášť, aby byl nepromokavý.

Většinou vaše postavy vynikají v jedné dovednosti.

(Např. ale taková vědma, co vidí 5s do své budoucnosti, je na papíře hezká, ale ve hře špatně hratelná)

Jak moc budou postavy křehké

Zmlátit někoho, sejmout ho evokační či rituální magii, otrávit – to není těžké. Na to, aby umřel je třeba ho pak finálně dorazit.

Nelze tedy umřít náhodou / omylem. Umřít můžete při experimentování, vyvolávaní a nebo když se prostě přetížíte evokační či rituální magií – ale to vše děláte vědomě.

Ano je normální někoho, kdo stojí v cestě vašim plánům, prostě zabít. Ještě lepší je ho využít a zničit mu život jinými způsoby; ale i smrt je řešení.
Tvoří to další zápletky, emoce a je to prostě fajn.

Schopnosti a pravidla

Při tvorbě postavy si můžete vzít cokoliv co najdete na stránkách pravidel. Při dalším učení / vývoji postavy si můžete schopnosti navyšovat pokud jsou stupňovací nebo si je budete muset opatřit ve hře.

PRAVIDLA NALEZNETE ZDE

KOLONKY V PŘIHLAŠOVACÍM FORMULÁŘI

Jméno postavy

To bude jen na tobě. Jestli si budeš říkat jen přezdívkou či používat jméno i příjmení je pouze tvoje volba. Každopádně nám ho napiš. Jména obsahují moc; a kdo zná správně tvé jméno,  to může využít proti tobě – více v pravidlech na stránkách (až budou!)

Věk postavy

Věk postavy by se měl pohybovat přibližně okolo věku hráče, nebo na kolik vypadáš či na kolik se umíš a jsi ochoten se denně ve hře maskovat.

Charakter postavy

Tohle je pro nás nejdůležitější část o vaší postavě!

Hra bude hodně zaměřená na roleplay. Vymysli si jak se tvá postava chová v krizových situacích?

Jak zvládá násilí – páchat, sledovat?

Jaký je morální kodex tvé postavy?
Jaké zlozvyky a návyky má tvoje postava.

Je tvoje postava dobrák od kosti nebo záporák ve výcviku?

Vůbec není špatné mít názor “Mlátit lidi není normální!”

Než si napíšeš psychopata (klidně můžeš), tak si uvědom, že zákony magie vydané Bílou radou tady platí. A když budeš dělat velký nepořádek, pravděpodobně se po tobě začne shánět Strážce (A nechceš stát proti Strážci! A my nechceme, aby do hry museli Strážci.)

To se nám nelíbí…
Dost často vídáme na larpech postavy, které jsou normální a po té, co v sobě objeví magický talent, se z nich stanou psychopati schopní bodat do lidí, krást, uplácet a mučit lidi při vyslýchání.

Byli bychom rádi, kdyby se to nestalo!

Cíle a motivace postavy

Od tohoto se bude hodně odvíjet náplň tvé hry. Dost se nad tím zamysli a neboj se být odvážný ve vymýšlení.

Přesně tady máš prostor říct si o nějakého nepřítele a nebo průšvih z minulosti postavy.

Pokud budeš chtít hrát paranoika, který se bojí kohokoliv potkat – není problém. Můžeš chodit s plackou po městě a dost pravděpodobně nikoho nepotkáš – VICTORY!

Opravdu se nad tímto bodem zamysli znovu. Ztracené případy jsou stavěné jako pískoviště. Dáme ti do něj písek, lopatičky, hrabičky, kyblíčky, dokonce i skluzavku či tobogán, ale je hlavně na tobě abys je zvedl a začal si s nimi hrát a stavět.

Pokud budeš sedět smutně v koutě v nějaké cukrárně chráněné Dohodami a čekat, může se stát, že si tvého trápení nikdo nevšimne. A naopak, když takto někoho uvidíš sedět a necháš ho svému osudu, může se stát, že jsi minul Přiběh, který jsi si mohl užít.

Když se ti ve hře stane, že nemáš co dělat, jsi ztracen ve světě Ztracených příběhů –  volej svého orga na telefonu. My chceme, aby ses bavil a měl co ve hře dělat.

Také proto tě budeme tlačit od toho, aby jste měli své cíle a my si byli jisti, že se ve hře úplně neztratíte.

 

Preferovaný spolek

Je mnoho dobrých a špatných důvodů proč být v nějakém spolku – moc a bezpečí patří mezi hlavní z nich.

Podívej se na stránky, který ze spolku/skupin by se ti zamlouval nejvíce.

Poznámka

Napiš nám cokoliv co se jinam nevešlo.

Print Friendly, PDF & Email