03 – Atributy postavy

Atributy postavy leze zvýšit kdykoliv za příslušnou cenu expů. Změnu není třeba hlásit organizaci, stačí ji mít zapsanou v deníku postavy.

Životy

  • výchozí hodnota 5
  • pro fyzické dovednosti se životy počítají jako praxe u magických dovedností
  • maximální počet životů je 10
  • zvýšení počtu životů o jedna stojí ([počet životů před zvýšením] na druhou) expů
životy5678910
cena v expech02536496481

Fyzický potenciál

  • výchozí hodnota 0
  • atribut vyjadřující fyzické nadání postavy – počítá se podle něj fyzické vyčerpání a určuje jaké fyzicky náročné úkony může postava natrénovat
  • postava se může učit fyzické dovednosti takové úrovně, jaká je její úroveň fyzického potenciálu
  • zvýšit fyzický potenciál o jedna stojí 20*(úroveň na kterou ho zvyšujete) expů
fyzický potenciál01234567
cena v expech020406080100120140

Fyzické vyčerpání

  • 2x(součet úrovní schopností rituálů) –  fyzický potenciál – maximální životy – <1,6> (tedy hod 1k6)
    =vyčerpání (kladná výsledná hodnota vás zraní za příslušný počet životů)

Maximální fyzické vyčerpání

  • hodnota fyzického vyčerpání, která postavu ještě nezabije (pouze vyřadí)
  • Maximální fyzické vyčerpání = Maximum Životů+Fyzický potenciál

Evokační potenciál 

  • výchozí hodnota 0
  • atribut vyjadřující magické nadání postavy v Evokační magii
  • určuje se podle něj evokační vyčerpání a nejvyšší dostupná úroveň evokačních kouzel
  • u vysokého evokačního nebo thaumaturgického potenciálu přichází pro postavu návyky či technická omezení
  • postava se může učit kouzla takové úrovně, jaká je její úroveň evokačního potenciálu
  • zvýšit evokační potenciál o jedna stojí (součet evokačního a thaumaturgického potenciálu, po zvýšení)*15 expů
Nový součet evokačního a thaumaturgického potenciálu01234567
cena v expech0153045607590105

Evokační praxe

  • výchozí hodnota 0
  • atribut výrazně zlepšující šance na kouzlení evokační magie bez negativních následků magického vyčerpání
  • zvýšení evokační praxe o jedna stojí 10*(úroveň na kterou ji zvyšujete) expů
evokační praxe01234567
cena v expech010203040506070

Maximální evokační vyčerpání

  • hodnota magického vyčerpání, která postavu ještě nezabije (pouze vyřadí)
  • Maximální evokační vyčerpání = Životy+evokační potenciál

Thaumaturgický potenciál

  • výchozí hodnota 0
  • atribut vyjadřující magické nadání postavy v Thaumaturgické magii
  • určuje se podle něj thaumaturgické vyčerpání a nejvyšší dostupná úroveň thaumaturgických rituálů
  • u vysokého evokačního nebo thaumaturgického potenciálu přichází pro postavu návyky či technická omezení
  • postava se může učit kouzla takové úrovně, jaká je její úroveň thaumaturgického poteciálu
  • zvýšit thaumaturgický potenciál o jedna stojí (součet evokačního a thaumaturgického potenciálu, po zvýšení)*15 expů
Nový součet evokačního a thaumaturgického potenciálu01234567
cena v expech0153045607590105

Thaumaturgická praxe

  • výchozí hodnota 0
  • Atribut výrazně zlepšující šance na provádění rituálů bez negativních následků magického vyčerpání
  • zvýšení thaumaturgické praxe o jedna stojí 10*(úroveň na kterou ji zvyšujete) expů
thaumaturgická praxe01234567
cena v expech010203040506070

Maximální thaumaturgického vyčerpání

  • hodnota magického vyčerpání, která postavu ještě nezabije (pouze vyřadí)
  • Maximální thaumaturgického vyčerpání = Životy+Thaumaturgický potenciál

Spřízněnost s elementy:

  • Evokační magie a Thaumaturgická magie jsou rozděleny podle elementů
    • Oheň
    • Země
    • Vzduch
    • Voda
    • Mysl
  • Můžete si vybrat jeden z elementů, z kterého se budete moci učit kouzla. Kouzla elementů se kterými nejste spřízněni se učit nemůžete.
  • Můžete zkoušet zkoumat. Hledat svitky jak něco zakouzlit pomocí jiného elementu, než je v grimoárech pro začátečníky.
  • Získat spříznění s dalším elementem je velmi obtížné a drahé.

Fyzická odolnost

  • výchozí hodnota 0
  • nelze zvyšovat za expy
  • odečítá se ode všech fyzických zranění

Magická odolnost

  • výchozí hodnota 0
  • nelze zvyšovat za expy
  • odečítá se ode všech magických zranění, a útočná kouzla stejného a nižšího stupně neúčinkují
Print Friendly, PDF & Email