Atributy postavy leze zvýšit kdykoliv za příslušnou cenu expů. Změnu není třeba hlásit organizaci, stačí ji mít zapsanou v deníku postavy.
Životy
- výchozí hodnota 5
- pro fyzické dovednosti se životy počítají jako praxe u magických dovedností
- maximální počet životů je 10
- zvýšení počtu životů o jedna stojí ([počet životů před zvýšením] na druhou) expů
životy | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
cena v expech | 0 | 25 | 36 | 49 | 64 | 81 |
Fyzický potenciál
- výchozí hodnota 0
- atribut vyjadřující fyzické nadání postavy – počítá se podle něj fyzické vyčerpání a určuje jaké fyzicky náročné úkony může postava natrénovat
- postava se může učit fyzické dovednosti takové úrovně, jaká je její úroveň fyzického potenciálu
- zvýšit fyzický potenciál o jedna stojí 20*(úroveň na kterou ho zvyšujete) expů
fyzický potenciál | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
cena v expech | 0 | 20 | 40 | 60 | 80 | 100 | 120 | 140 |
Fyzické vyčerpání
- 2x(součet úrovní schopností rituálů) – fyzický potenciál – maximální životy – <1,6> (tedy hod 1k6)
=vyčerpání (kladná výsledná hodnota vás zraní za příslušný počet životů)
Maximální fyzické vyčerpání
- hodnota fyzického vyčerpání, která postavu ještě nezabije (pouze vyřadí)
- Maximální fyzické vyčerpání = Maximum Životů+Fyzický potenciál
Evokační potenciál
- výchozí hodnota 0
- atribut vyjadřující magické nadání postavy v Evokační magii
- určuje se podle něj evokační vyčerpání a nejvyšší dostupná úroveň evokačních kouzel
- u vysokého evokačního nebo thaumaturgického potenciálu přichází pro postavu návyky či technická omezení
- postava se může učit kouzla takové úrovně, jaká je její úroveň evokačního potenciálu
- zvýšit evokační potenciál o jedna stojí (součet evokačního a thaumaturgického potenciálu, po zvýšení)*15 expů
Nový součet evokačního a thaumaturgického potenciálu | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
cena v expech | 0 | 15 | 30 | 45 | 60 | 75 | 90 | 105 |
Evokační praxe
- výchozí hodnota 0
- atribut výrazně zlepšující šance na kouzlení evokační magie bez negativních následků magického vyčerpání
- zvýšení evokační praxe o jedna stojí 10*(úroveň na kterou ji zvyšujete) expů
evokační praxe | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
cena v expech | 0 | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 |
Maximální evokační vyčerpání
- hodnota magického vyčerpání, která postavu ještě nezabije (pouze vyřadí)
- Maximální evokační vyčerpání = Životy+evokační potenciál
Thaumaturgický potenciál
- výchozí hodnota 0
- atribut vyjadřující magické nadání postavy v Thaumaturgické magii
- určuje se podle něj thaumaturgické vyčerpání a nejvyšší dostupná úroveň thaumaturgických rituálů
- u vysokého evokačního nebo thaumaturgického potenciálu přichází pro postavu návyky či technická omezení
- postava se může učit kouzla takové úrovně, jaká je její úroveň thaumaturgického poteciálu
- zvýšit thaumaturgický potenciál o jedna stojí (součet evokačního a thaumaturgického potenciálu, po zvýšení)*15 expů
Nový součet evokačního a thaumaturgického potenciálu | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
cena v expech | 0 | 15 | 30 | 45 | 60 | 75 | 90 | 105 |
Thaumaturgická praxe
- výchozí hodnota 0
- Atribut výrazně zlepšující šance na provádění rituálů bez negativních následků magického vyčerpání
- zvýšení thaumaturgické praxe o jedna stojí 10*(úroveň na kterou ji zvyšujete) expů
thaumaturgická praxe | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
cena v expech | 0 | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 |
Maximální thaumaturgického vyčerpání
- hodnota magického vyčerpání, která postavu ještě nezabije (pouze vyřadí)
- Maximální thaumaturgického vyčerpání = Životy+Thaumaturgický potenciál
Spřízněnost s elementy:
- Evokační magie a Thaumaturgická magie jsou rozděleny podle elementů
- Oheň
- Země
- Vzduch
- Voda
- Mysl
- Můžete si vybrat jeden z elementů, z kterého se budete moci učit kouzla. Kouzla elementů se kterými nejste spřízněni se učit nemůžete.
- Můžete zkoušet zkoumat. Hledat svitky jak něco zakouzlit pomocí jiného elementu, než je v grimoárech pro začátečníky.
- Získat spříznění s dalším elementem je velmi obtížné a drahé.
Fyzická odolnost
- výchozí hodnota 0
- nelze zvyšovat za expy
- odečítá se ode všech fyzických zranění
Magická odolnost
- výchozí hodnota 0
- nelze zvyšovat za expy
- odečítá se ode všech magických zranění, a útočná kouzla stejného a nižšího stupně neúčinkují